Menu

niedziela, 6 września 2015

Nowy wygląd bloga + Prośba

Bonjour!
Kojarzycie te przywitanie? Tak, to przywitanie Niny! Ale Nina odeszła! Tak, odeszła. Razem z resztą redaktorek.
To ja je wywaliłam, ale ciiii!

 W takim razie kto pisze? Nikt inny jak Lukcia! 
Do rzeczy: Zauważyliście nowy wygląd bloga? Zapewne tak, trudno go nie zauważyć. xD
Ale dlaczego taki a nie inny? Pewnie zauważyliście przywitanie. To właśnie z nim związany jest nowy wygląd, czyli z Francją i Paryżem! Na początku chciałam ustawić szablon związany z szkołą itd. ale nie miałam wtedy komputera, dlatego stwierdziłam że nie ma po co, skoro szkoła zaczęła się już dawno. Ale znowu wracam do pytania: Czemu akurat Paryż? Może nie wiecie, ale zawsze marzyłam o podróży do Paryża. Mam zamiar spełnić swoje marzenie w przyszłości. Dlatego wygląd jest taki, a nie inny. Oczywiście go zmienię przy okazji jakiegoś święta czy czegoś w tym stylu. Jak wam się podoba? Mi osobiście bardzo!
A teraz druga część posta czyli prośba do was! Jeżeli czytaliście poprzedni post, to wiecie że wywaliłam redaktorki ponieważ same mnie o to prosiły lub po prostu nie pisały. Dlatego prosiłabym was o zagłosowanie w ankiecie która znajduje się po prawej. Na razie nikt nie zagłosował, a do końca ankiety zostało mało czasu, dlatego ją przedłużę. Z góry dziękuję. Nie chcę aby blog upadł. Staram się jak mogę. Z jednej strony nie ma po co zapraszać kolejnych nieodpowiedzialnych redaktorek które napiszą dwa czy trzy posty a dalej nic. Jednak z drugiej strony nie chcę pisać sama. To zależy tylko od was. To chyba tyle.

ZOSTAW KOMENTARZ!
KOM - MOTYWACJA!
 

1 komentarz: