Menu

wtorek, 25 sierpnia 2015

Nowe animacje na ekranie logowania + Zakazana Animka?!

Hej, tu Lukcia.
Dziś kiedy weszłam na MSP zobaczyłam że Moviestar na ekranie logowania wykonuje nowe animacje! Możemy teraz oglądać animacje takie jak dark kiss, LOL, fake mustage oraz....







































Zakazaną animkę z sercem?!
Ok... To dość dziwne... Może to jakiś hack? Albo po prostu pomyłka moderatorów? To naprawdę dziwne...
Dodatkowo nowych animacji na ekranie nie jest dużo i często się powtarzają. Ale z tą zakazaną animką to trochę przesada! Tu wchodzą dzieci 7-10 lat. Sami moderatorzy z tego powodu usunęli tą animkę! Mam nadzieję że to tylko pomyłka...
A i teraz zmienię temat: Ostatnio z mojej strony jest mało postów. Jeżeli czytacie blog Monji czyli msp-w-wariatkowie.blogspot.com to powinniście wiedzieć że dostałam się do redaktorów! Dlatego posty będą odrobinę rzadziej, co nie znaczy że nie będzie ich wcale! Podobny post będzie też na blogu Monji.
To do następnego posta!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz