Menu

poniedziałek, 27 lipca 2015

Nowy blog, nowy post...

Witam was. Jak widzicie to pierwszy post na tym nowym blogu. Pytanie: Po co go założyłam, skoro jest miliony innych blogów o MSP? Po prostu bardzo lubię tą grę. Poznałam ją jakieś 4 lata temu i założyłam konto. Nie pamiętam już nazwy, ale była to zapewne oliwia123 xD Pograłam sobie jeden czy tam dwa dni i zapomniałam o tej grze. 3 lata  później koleżanka pomogła mi założyć nowe konto. Grałam w tedy codziennie! W każdej wolnej chwili zaglądałam, aby zobaczyć, co u mojej MovieStar. A jeżeli chodzi o bloga, zawsze chciałam na takim pisać. Byłam redaktorką na wielu, ale czułam że nikt nie czyta moich postów, nie komentuje... Zgłosiłam się do redagowania na popularnym blogu cztery panny z jednej wanny. Niestety...  Wygrały popularne osoby... (jak zwykle -,-) i cóż, musiałam się z tym pogodzić...  I założyłam tego bloga. Wątpię żeby był jakiś super popularny, ale zawsze coś. Będę tu pisać sama? Raczej nie. Oczywiście szukam redaktorek! Zaraz, zaraz... już dość długi ten post, a wy nadal nie wiecie kim jestem, jaki jest mój nick na MSP? Wszystko w swoim czasie. Dowiecie się kiedy znajdę redaktorki, czyli pewnie w następnym poście. Mam nadzieję że będziecie czytać mój blog. Na razie nie mam loga... w sumie po co mi, skoro jeszcze piszę tu sama? Oczywiście logo też się pojawi. To na tyle w tym dłuuugim poście.
Do następnego posta!
~Blondynka MSP (taki tam podpis :D)

2 komentarze:

  1. Szkoda mi, że odeszłaś z mojego bloga, ale na pewno będę czytać Twojego ;3
    ~Ami

    OdpowiedzUsuń