Menu

niedziela, 6 września 2015

Jak ubrać się ładnie i tanio?

Hej, tu Lukcia. To drugi dziś post z mojej strony. Ostatnio w Desing Studio coraz więcej osób robi takie bluzki:
Oczywiście pierwszą taką bluzkę zrobił ktoś inny, jednak ludzie nie mają kreatywności... cóż...
Ponieważ ta bluzka oczarowała mnie, postanowiłam że to właśnie z nią zrobię tani look!
Gdyby autor tej bluzki dał ją do sprzedaży, na pewno bym ją kupiła. Jednak tak nie jest, dlatego zrobimy ją sami! Ale jak? Już pokazuję!
1. Wchodzimy do Desing Studio, robimy nowy projekt.
2. Wybieramy kształt, zmieniamy kolor według uznania (nie musi być tak jak na zdjęciu)
3. Pomijamy wzór, wchodzimy w metki i wybieramy kategorię naklejek drugą od końca.
4. Wybieramy naklejkę oka (na zdjęciu)
5. Zmniejszamy i dopasowujemy naklejkę do krawędzi bluzki żeby wyglądała tak:
6. Zapisujemy projekt.

Dobrze, mamy już bluzkę! Będziemy wyglądać w niej orginalnie i zapłacimy tylko 100 sc za ładną bluzkę! (w porównaniu do cen na MSP jest to bardzo mało)
Teraz zajmijmy się dołem!

1. Robimy kolejny projekt.
2. Wybieramy leginsy. Wybieramy ich kolor (najlepiej ten sam co bluzka)
3. Wybieramy wzór w paski i zmieniamy jego kolor na czarny.
4. Zapisujemy.

Cena to 225 sc. Też nie jest to dużo. Teraz szyjemy oba ubrania!
Teraz wystarczy zdjąć z siebie zbędne dodatki lub ubrania. Za komplet zapłaciliśmy razem 325 sc. To strasznie mało! Dodatkowo możemy dodać trochę dodatków.

Najlepsza będzie ta opaska:
Całkiem mało kosztuje, nie jest dla VIP i świetnie pasuje do stylizacji!
Wystarczy tylko dobrać fryzurę i buty i gotowe!
A teraz efekt końcowy!
Jeju, jak ślicznie wyszło! A teraz podsumowując policzmy ile wydaliśmy:

100 + 225 + 300 = 625
Jak dla mnie to bardzo mało, a efekt jest świetny! Oczywiście jeżeli ktoś chce, może kupić bardziej pasujące włosy, buty lub dodatki.
To chyba wszystko. A, i chciałabym pozdrowić petamilkę9. Poprosiła mnie abym napisała o niej na blogu. Zapraszajcie ją do znajomych!
To już tyle. Pamiętajcie o głosowaniu w sondzie! Pa!






1 komentarz:

  1. Hah ;D Ja zmieniła bym spodnie. Nie przepadam za takim wzorem na Msp. Post fajny. Miło się czytało.

    OdpowiedzUsuń