Menu

poniedziałek, 21 września 2015

Post?

Hej, tu Lukcia.
Ankieta wykazała jasno: Nowe redaktorki!
Dawno tu nie pisałam. I chyba nie napiszę. Bloga nie usunę. Pisze na skarpetkowm MSP i dobrze mi tam się piszę. Miłe redaktorki, dużo czytelników, komentarzy... nie to co tutaj... Cóż, czas ogarnąć ten syf!
Dodam nowe redaktorki na okres próbny trwający 2 tygodnie. Osoby które będą aktywne zostaną. Reszta wylatuje.
Ostatnio robię się wśród MSP'owych blogów dość znana. Mam dużo rzeczy na głowie, nie wyrabiam się. Ludzie! Los tego bloga zależy tylko i wyłącznie od was! Nie mogę wszystkiego sama! Bez komentarzy i redaktorek ten blog jest skończony! Będzie mi szkoda tego bloga, ale zostało mi inne wyjście? Czy blog uda się uratować? Jeżeli ci zależy - skomentuj. Jakbym się nie starała wszystko jest źle! Jestem do dupy. Na pożegnanie dam kilka starych lóg z innych blogów i nie tylko...

ZOSTAW KOMENTARZ!


2 komentarze:

  1. Cieszę się, że zostałaś sławna :D Szkoda, bo twój blog jest naprawdę fajny, ale w sumie ja sama też chce usunąć Apokalipsa MSP, po prostu nikt już tam nie piszę.
    Powodzenia!
    ~Ami

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda. Twoje posty były fajne - no cóż.

    OdpowiedzUsuń