Menu

poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Co dalej?

Witajcie. Tu Lukcia. No cóż... 2 redaktorki odeszły. Nina oraz Julka. A reszta nie pisze... Sama nie wiem co ja teraz mam zrobić... Nie, nie usunę bloga bo nadal interesuję się grą i blogowaniem. Ale sama nie dam rady... Nie owijając w bawełnę zawiodłam się na redaktorkach. Po prostu się zawiodłam. I co teraz? Pierwsze co zrobię to wywalę redaktorki. Ale co dalej? Dalej pomyślę nad nowym wyglądem bloga i dodam sondę w której zagłosujecie co mam dalej zrobić. Więcej dowiecie się w sondzie. Poza tym dziś podobno ma pojawić się kolejny nabór do redaktorek na blogu Nat. Spróbuje szczęścia, kto wie, może się dostanę ;) Ale pewnie będą to fejmy i jakieś wysokie lvl... A, i chciałam też przeprosić Monję za to że ją zawiodłam... Nic nie poradzę na to że zostałam pozbawiona komputera... No cóż... To chyba tyle... Zaraz, zaraz, coś jeszcze! Dziękuję wam za 1600 wyświetleń! W porównaniu do niektórych blogów jak na miesiąc istnienia tego bloga jest to bardzo dużo! Dziękuję wam bardzo! I życzę oczywiście dobrych ocen w nowym roku szkolnym! No to pa! Czekajcie na wielkie zmiany na blogu! Żegnam się logiem z bloga Monji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz